Serveis econòmics

la tasca encomanada és de Control i fiscalització de la gestió econòmica, financera, pressupostària i comptable del Consell Comarcal de la Selva i el seu organisme autònom, el Patronat per a la Conservació del Castell de Montsoriu i del Consorci de Benestar Social de la Selva
  • Procés de millora contínua dels procediments comptables interns.
  • Pre liquidacions trimestrals per detectar i corregir les desviacions que es puguin produir respecte la previsió inicial.
  • Compliment RDL 20/2012 d’estabilitat pressupostària i financera.
  • Avançar cap el compliment de la Llei de morositat 15/2010.

Dades de contacte:

M. Àngels Cros Bartrina
Pg. Sant Salvador, 25 -27
17430 Sta. Coloma de Farners
Tel. 972 84 21 61
 
Horari:  
De Dilluns a divendres de 9 a 14h

Tecnologies de la Informació i de la comunicació

la tasca encomanada és la d'adaptar, actualitzar i assessorar en processos i aplicacions tecnològiques als diferents departaments del Consell Comarcal de la Selva i municipis de la comarca
  • Manteniment dels diversos sistemes de veu i dades del Consell Comarcal de la Selva
  • Millora i actualització dels diversos llocs webs del Consell Comarcal de la Selva.
  • Suport tècnic als ajuntaments, assessorament i acompanyament en el seu procés de modernització mitjançant la implantació de l’administració electrònica.
  • Formació en noves tecnologies adequada a les necessitats del personal del Consell Comarcal.

Dades de contacte:

Joan Soler i Santandreu
Pg. Sant Salvador, 25 -27
17430 Sta. Coloma de Farners
Tel. 972 84 21 61
http://www.selva.cat/tic
 
Horari:  
De Dilluns a divendres de 9 a 14h

Gestió documental

Entenem per Gestió Documental com el conjunt d'operacions i de tècniques integrades en la gestió administrativa general, basades en l'anàlisi de la producció, la tramitació i els valors dels documents que es destinen a la planificació, el control, l'ús, la conservació i l'eliminació o la transferència dels documents a un arxiu, amb l'objectiu de racionalitzar-ne i unificar-ne el tractament i aconseguir-ne una gestió eficaç i rendible. 

  • Contribuir a la millora dels processos administratius.
  • Garantir que es creïn, capturin i gestionin documents adequats i amb garanties així com la seva preservació i la conservació.
  • Garantir l'accés a la informació i la recuperació dels documents de manera més efectiva, eficaç i ràpida.
  • Afavorir els principis de publicitat, transparència administrativa i democratització de la informació.
  • Garantir que l'estructura del Sistema de Gestió Documental actuï en benefici de la racionalització de l'administració, de l'organització i dels principis bàsics competencials i d'existència de l'organització del Consell Comarcal de la Selva.
  • Garantir la fiabilitat, autenticitat, integritat, accessibilitat, descripció, selecció o valoració dels documents.
     

Dades de contacte:

Eva Victorio Rodrigo
Pg. Sant Salvador, 25 -27
17430 Sta. Coloma de Farners
Tel. 972 84 21 61
 
Horari:  
De Dilluns a divendres de 9 a 14h

El Consell Comarcal de la Selva informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) de tercers exclusivament per obtenir informació estadística sobre la navegació. Navegar per aquest lloc web implica que se n’accepta l’ús. Per més informació, podeu consultar la nostra nota legal.

Hi estic d'acord.