Logo XSIOxarxa SIO Imatges cedides per http://mitiendecitadebroches.blogspot.com Imatges cedides per http://mitiendecitadebroches.blogspot.com Imatges cedides per http://mitiendecitadebroches.blogspot.com Imatges cedides per http://mitiendecitadebroches.blogspot.com Imatges cedides per http://mitiendecitadebroches.blogspot.com
Ofertes actives de la Xarxa SIO Altres ofertes laborals Destacats Empreses:publicar ofertes

Ofertes actives de la Xarxa SIO

GREEK CUSTOMER SERVICE ADVISORS

Dades actualitzades el Dissabte 26 de juliol de 2014

Oferta Laboral
Nº Referencia: 1012/2033
Data: 19/10/2012
Zona: TORDERA
Dades de l'oferta
Lloc de treball: GREEK CUSTOMER SERVICE ADVISORS
Característiques del lloc de treball: •Take incoming customer calls (via telephone, email, voicemail, pager, or other automated alerts) and solve users’ demands.
•Log call details onto call management systems and provide response and resolution within SLA.
•Maintain service and product knowledge and expertise associated with applications specific to individual customers.
•Escalate potential service issues initially with Mentor.
•To follow all the processes and procedures of the project.
•Ensure contractual SLA is maintained.
•Provide cover for other Agents in their absence, either within the same team or across teams.
•Liaise with Supervisors/ Mentors on specific projects where requested.
•To understand and comply with administrative duties including holiday, sickness and overtime forms in a timely and accurate manner.
•To attend regular Team Meetings.
•To work on additional tasks required by Supervisor or Mentor connected to keeping up the service performance, quality and customer satisfaction.
Tipus de contracte Contract for work or services
Horari: Full-time shift: 39 h per week (possibility to work weekends)
Working schedule: 9,30-18,30 h or 10,30-19,30 h
Sou: 16.200 € base salary + 1.200 € (bonus based on performance)
Requisits sol·licitats
Vehicle propi: Own a car
Estudis: Baccalaureate
Experiència professional: •Good disposition to work in a customer service environment
•Customer care skills – ability to listen to and understand the customers’ needs
Coneixements d'informàtica: Working knowledge of IT Platform, equipment, and applications: Windows / MS Office / Internet configuration
Idiomes: High/native level of Greek
Fluent in English
Altres: Candidates should live near the area and own a car
Restaurant facilities with discounts for employees
Opportunity to join our international team

Imprimir

alertaPer inscriure-us a aquesta oferta:
Cal que especifiqueu a l'assumpte del missatge, el núm. de referència de l'oferta i la vostra població de residència i envieu el vostre currículum a emailborsa.treball@selva.cat

iconaAVÍS: No s'admetran currículums que pesin més de 500kb.

FacebookTwitterTwitter
Formació
acreditació competències TIC
Creació d'empreses
Oferta publica del Consell
Consell Comarcal de la Selva
cbss
Xarxa de Serveis Integrals per a l'ocupació
www.selva.cat/treball