ATREURE TURISTES ALS NEGOCIS LOCALS: LA PROPOSTA DE VALOR

6 de març de 2017

de 9h a 13.30h

Centre Eix de Negoci – Carretera de Sils, 39 – 17430 Santa Coloma de Farners

Gratuït – Límit d’assistència: 15 persones

ATREURE TURISTES ALS NEGOCIS LOCALS: LA PROPOSTA DE VALOR

PARTICIPANTS:

Titulars d’establiments de comerç, productors agroalimentaris, artesans o altres negocis no turístics que vulguin desenvolupar una estratègia turística.

OBJECTIUS:

Ajudar els petits o mitjans productors agroalimentaris i artesanals a crear estratègies per atreure els visitants turistes als seus establiments mitjançant l’anàlisi intern.

TEMES QUE ES TRACTARAN:

Per crear experiències a partir de productes locals (agroalimentaris, artesans, etc) cal establir una estratègia fonamentada en una proposta de valor sòlida, singular i diferenciada.
Aquesta sessió és un taller teòric i pràctic dedicat a crear la proposta de valor de cada establiment, saber orientar-la als clients i la metodologia per diferenciar-la de la competència.
Aquesta sessió es complementa amb la “Creació d’Experiències” que té lloc el dia 13 de març on es creen les experiències fonamentades en les propostes de valor d’aquesta sessió.

DURACIÓ:

4.5 hores

NECESSITATS:

Les sessions combinen aspectes teòrics amb pràctics, on els alumnes hauran de realitzar diversos exercicis escrits. Els alumnes hauran de disposar d’eines per escriure.

PROFESSOR:

Gonçal Portabella

LLOC:

Centre Eix Negoci Santa Coloma de Farners: Carretera de Sils, 39

Inscripció

ATREURE TURISTES ALS NEGOCIS LOCALS: LA CREACIÓ D’EXPERIÈNCIES

13 de març de 2017

de 9h a 13.30h

Centre Eix de Negoci – Carretera de Sils, 39 – 17430 Santa Coloma de Farners

Gratuït – Límit d’assistència: 15 persones

ATREURE TURISTES ALS NEGOCIS LOCALS: LA CREACIÓ D’EXPERIÈNCIES

Titulars d’establiments de comerç, productors agroalimentaris, artesans o altres negocis no turístics que vulguin desenvolupar una estratègia turística.

OBJECTIUS:

Ajudar els petits o mitjans productors agroalimentaris i artesanals a crear estratègies per atreure els visitants turistes als seus establiments mitjançant la creació d’experiències.

TEMES QUE ES TRACTARAN:

La creació d’experiències es fonamenta en el coneixement dels clients que volem servir.
Aquesta sessió és un taller teòric i pràctic que ens ajudarà a segmentar els clients, analitzar què n’esperen de les experiències que els oferim i quin és el procés per crear-les.
Aquesta sessió es complementa amb la “La proposta de valor” que té lloc el dia 6 de març on es s’analitzen les propostes de valor amb les que es creen les experiències d’aquesta sessió.

DURACIÓ:

4.5 hores

NECESSITATS:

Les sessions combinen aspectes teòrics amb pràctics, on els alumnes hauran de realitzar diversos exercicis escrits. Els alumnes hauran de disposar d’eines per escriure.

PROFESSOR:

Gonçal Portabella

LLOC:

Centre Eix Negoci Santa Coloma de Farners: Carretera de Sils, 39

Inscripció