Entenem per Gestió Documental com el conjunt d'operacions i de tècniques integrades en la gestió administrativa general, basades en l'anàlisi de la producció, la tramitació i els valors dels documents que es destinen a la planificació, el control, l'ús, la conservació i l'eliminació o la transferència dels documents a un arxiu, amb l'objectiu de racionalitzar-ne i unificar-ne el tractament i aconseguir-ne una gestió eficaç i rendible.
-
Contribuir a la millora dels processos administratius.
-
Garantir que es creïn, capturin i gestionin documents adequats i amb garanties així com la seva preservació i la conservació.
-
Garantir l'accés a la informació i la recuperació dels documents de manera més efectiva, eficaç i ràpida.
-
Afavorir els principis de publicitat, transparència administrativa i democratització de la informació.
-
Garantir que l'estructura del Sistema de Gestió Documental actuï en benefici de la racionalització de l'administració, de l'organització i dels principis bàsics competencials i d'existència de l'organització del Consell Comarcal de la Selva.
-
Garantir la fiabilitat, autenticitat, integritat, accessibilitat, descripció, selecció o valoració dels documents.
Dades de contacte:
Eva Victorio Rodrigo
Pg. Sant Salvador, 25 -27
17430 Sta. Coloma de Farners
Tel. 972 84 21 61
Horari:
De Dilluns a divendres de 9 a 14h