Selecció d'un/a Tècnic/a d'Administració General adscrit/a al departament de Gestió Tributària per ocupar el lloc de treball de Cap de la unitat de Recaptació

Termini de presentació de sol·licitud

El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà transcorreguts 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la darrera publicació de l’anunci al diari Oficial de la Generalitat de Catalunya o al Butlletí Oficial de la Província de Girona.

Data de publicació al DOGC: 10/03/2017. Data de publicació al BOP: 13/03/2017. Termini de presentació d’instàncies: 03/04/2017.

Termini de presentació d'esmenes i d'al·legacions 31/05/2017.

Documentació adjunta

El Consell Comarcal de la Selva informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) de tercers exclusivament per obtenir informació estadística sobre la navegació. Navegar per aquest lloc web implica que se n’accepta l’ús. Per més informació, podeu consultar la nostra nota legal.

Hi estic d'acord.