Perfil del contractant

Plataforma de Serveis de Contractació Pública  

El Departament d'Economia i Finances, a través de la Direcció General de Contractació Pública, posa a disposició dels diferents òrgans de contractació de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i del seu sector públic vinculat o depenent, així com dels operadors econòmics dels mercats públics, la plataforma de serveis de Contractació Pública

Accés a la plataforma de serveis de Contractació Pública de Consell Comarcal de la Selva

 

 

solució de licitació electrònica ensobrada. Sobre Digital 2.0

La Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, que transposa la Directiva 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014, sobre contractació pública, i que va entrar en vigor el passat 9 de març de 2018, estableix l'ús obligatori de mitjans electrònics en els procediments de contractació pública, amb excepcions en supòsits taxats.

Amb la finalitat de permetre el compliment d'aquesta obligació, des de la Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa s'ha treballat, sota la direcció de la Direcció General de Contractació Pública i conjuntament amb l'Àrea TIC del Departament de la Vicepresidència i d'Economia i Hisenda, en la construcció de l'eina "Sobre Digital 2.0".

Al següent enllaç, al portal del Sobre Digital, 2.0, de la Direcció General de Contractació Pública, trobareu què és la solució de licitació electrònica ensobrada i la seva normativa.

I Un altre enllaç de com presentar una oferta amb Sobre Digital, 2.0, on hi podrem trobar vídeos, manuals i preguntes i respostes més freqüents de com fer la presentació d'ofertes

El Consell Comarcal de la Selva informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) de tercers exclusivament per obtenir informació estadística sobre la navegació. Navegar per aquest lloc web implica que se n’accepta l’ús. Per més informació, podeu consultar la nostra nota legal.

Hi estic d'acord.