Tràmits i gestions

 

En aquest espai de tràmits i gestions us podeu descarregar les instàncies relacionades amb les vostres peticions. Feu click sobre cada servei per tenir accés als documents o també podeu presentar la vostra sol·licitud o reclamació mitjançant la següent Instància genèrica

 

Plataforma e-Tracc

 

  Un cop emplenat el document, podreu el podeu lliurar o bé a la Oficina de Registre del Consell Comarcal de la Selva, o bé fer-nos-el arribar a través de la  instància genèrica del servei e-Tracc de l'AOC on també s'hi podrà adjuntar més documentació relativa a la vostra sol·licitud

Servei de verificació de documents electrònics

Plataforma eNotum

Servei de notificacions electròniques e-Notum

Les sol·licituds, escrits i comunicacions que els ciutadans dirigeixin als òrgans d'aquest Consell Comarcal, s'han de presentar a través dels mitjans legalment establerts, essent necessària la presentació d'una instància per qualsevol dels mitjans disposats per aquesta fi, o bé presencialment als diferents punts d'atenció al ciutadà, o per mitjà telemàtic a través dels diferents portals i pagines web de les quals n'és responsable el Consell Comarcal de la Selva. En cap cas no es considerarà vàlid la presentació de documentació per correu electrònic, a no ser que s'indiqui el contrari.

El Consell Comarcal de la Selva informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) de tercers exclusivament per obtenir informació estadística sobre la navegació. Navegar per aquest lloc web implica que se n’accepta l’ús. Per més informació, podeu consultar la nostra nota legal.

Hi estic d'acord.